LIRIK LAGU PASRAH - DAMIA


LIRIK LAGU PASRAH - DAMIA
Lagu: Harry Khalifah
Lirik : Afiq Hamid

Lirik Lagu Pasrah - Damia

Berapa lama harusku menderita
Sedangkan engkau disirami bahagia
Sukarnya untukmu setia padaku

Mudahnya engkau melupakan semua
Semua janji waktu kita bersama
Tibalah masanya aku mengalah

Puisi indah kini tinggal kenangan
Ikatan cinta yang penuh kedukaan
Sayunya hatiku melepaskanmu

Berat bagiku untuk melupakanmu
Apakan daya takkanku nak merayu
Inilah masanya ku nokhtahkan nya

Aku berserah
Jika ditakdir untuk tidak bersama
Kerana ku mahu dirimu bahagia
Bersama dirinya

Dan aku pasrah
Jika diriku untuk tidak bahagia
Pergilah kau sayangku
Pergilah kau kasihku bersamanya



P/S: Kalau dah lagu dari Harry Khalifah ni, tak pernahnya menitis air mata kalau dengar, huhuhu :(

9 comments:

  1. Replies
    1. Yaaa Wak, boleh jee, cuma takut durian runtuh je kang hahahaha

      Delete
  2. lagu ni.. mmg sedih.. lirik dan melodi.. suara damia ni pun sedap.. lunak gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa Nona, layan jiwa betul dengar lagu ni...

      Delete
  3. she is young but so talented kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..suara dia serasa nyanyi lagu Harry Khalifah ni..

      Delete
  4. penyanyi baruuu eyh.. ni festime dngr lagu dia..
    suara boleh tahan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru tak baru juga laa, tapi bila dapat lagu dari Harry ni, ngam terus suara dia...

      Delete
  5. eh semalam pun aku dengar lagu ni..best gak

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.