LIRIK LAGU PURNAMA - NAIM DANIEL


LIRIK LAGU PURNAMA - NAIM DANIEL 
Penerbit : Amzar Razqa & Naim Daniel
Lirik : Amzar Razqa

Lirik Lagu Purnama - Naim Daniel

Tak terungkap kata
Menyedari masa
Ke mana perginya dia

Jika ditakdirkan
Begini rasanya
Terpaksa aku terima

Gantikanlah jika ini
Yang terbaik buatmu
Ku relakan ikhlasnya

Ku rindukan purnamaku
Doaku ‘kan bersamamu
Semoga hatimu ‘kan kekal abadi
Terhadap diriku
Tuhanku mohon jaga
Dia tanpa ada noktah
Tuhanku mohon kuatkan hatinya
Selamanya

Aku perlu dia
Ku rindu purnamaku
Dan ku masih begitu
Andai ini takdirnya
Tuhan ku mohon pada Mu
Kuatkanlah hatinya

Ku rindukan purnamaku
Doaku ‘kan bersamamu
Semoga hatimu ‘kan kekal abadi
Terhadap diriku
Tuhanku mohon jaga
Dia tanpa ada noktah
Tuhanku mohon kuatkan hatinya
Selamanya

Ku rindukan purnamaku
Doaku ‘kan bersamamu
Semoga hatimu ‘kan kekal abadi
Terhadap diriku
Tuhanku mohon jaga
Dia tanpa ada noktah
Tuhanku mohon kuatkan hatinya
Selamanya

Aku perlu dia
Aku perlu dia



P/S: Apa je lagu dia nyanyi, tak pernah tak 'hiba' huhuhu :(

8 comments:

  1. serius best lagu ni.tapi kesian la sebab MV dia yang dia berpakaian wanita tu terpaksa dipotong.Jadi sesiapa yang tengok mv ni mesti tak tau jalan cerita penuh tentang kisah ni.Apa pun Naim dah buat yang terbaik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isu sensitiviti Eda.. tapi sebenarnya mudah nak faham kalau tak payah potong adegan tu..ermmm...

      Delete
  2. Dia ni berlakon hebat menyanyi pun hebat. MV pun hebat le..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.