WORDLESS WEDNESDAY - MENU SEMALAM


WORDLESS WEDNESDAY - MENU SEMALAM | Jika ada yang fren di facebook Sis, haa memang dah nampak le menu ni semalam kan hehehe. Yaa semalam dalam hujan lebat di Pasir Gudang, Sis bertungkus lumus masak Lemak Ketam Nenas ni seperiuk. Ketam segar Suami beli masa ke Sedili baru-baru ni. 

Alhamdulilah, ada 4 ekor besar, Sis kerat 2 masak kesemuanya. Muai dan puas juga makan sebab ketamnya penuh isi. Cuma kali ni Sis kurangkan pedas sikit, sebab sejak-sejak ni lelangit Sis yang Sis buat pembedahan Tonsil tu tiberr datang perit dan sakit pulak. 

Asal pedas atau panas sikit je dah rasa sakit, huhuhu.. harap takde laa effect apa-apa kat dalam tu. Suami dah suruh pergi check-up, ermmm nantilaaa..

So korang kalau nak resepi Masak Lemak Ketam Nenas yang sedap ni, boleh ke SINI 

Masak Lemak Ketam Nenas


P/S: Tekak rasa macam nak makan Pizza aje laa..adeiiii malas plak nak masak hari ini lalalalala...

16 comments:

  1. Replies
    1. Yaa sangat sedap!..makan tak ingat belakang hahahaha

      Delete
  2. wow nampak sedap sangat ketam ni.. boleh la ku coba kapan kapan makan

    ReplyDelete
  3. Wow!!! lapo pulak nengoknya...hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe sekarang mesti dah kenyang kann...

      Delete
  4. Replies
    1. Kannn, sekali sekali memang menyelerakan, tak boleh selalu, kang jemu hehehee

      Delete
  5. Kena ketepikan nasi,untuk beri laluan meratah ketam!

    ReplyDelete
  6. sedapnya menu ketam tu..jrg2 nk masak menu ketam

    ReplyDelete
  7. Wak kalau beli ketam, pilih yang betina aje.
    Biasanya bertelur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama juga Wak, tapi kadang janji berat aje, amik je eheheheh

      Delete
  8. Rehat kejap dari makan pedas2 sis. Seminggu bagi dia rehat.. Mana tau nanti ok .. dah ok nanti bedal lagi.heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laaa, sampai sekarang masih sama gak, pedas sikit, sakit huhuhu..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.