WORDLESS WEDNESDAY - HANTU PUNYA HANTU!


WORDLESS WEDNESDAY - HANTU PUNYA HANTU! | Hahahaha adeii hantu punya hantu!! Dok sedap duk belek gambo nak mendelete gallery dalam handphone, tup-tup muncul gambar hantu ni siap pakej zoom. Agaknya jari Sis terlaju nau scroll dan terklik kemudian dia terzoom, makanya mendekat ko muka hantu tu depan skrin handphone, terus terpelanting handphone Sis hahahaha..

Ko Sis, dalam pada cite hantu, boleh plak update blog ek..ada je ek.. hahahaha ye laa marahkan hantu, so kita biarkan hantu ni tepek kat sini membatu. Supaya dia tak lari kemana-mana dan tegak jee berdiri dalam blog Sis hahahaha.. so tak payah nak terkejut-kejut. Paling tak pun, korang je laa yang 'opocot hantu kau!' kakakakakah!

Hantu Punya Hantu!


P/S: Untung hantu ni tau, dapat masuk blog Sis kakakakakah... sapa nak juga, sila jadi hantu...

10 comments:

  1. Ni mesti ahli group wasap lunya kerja ji kan sis?? Hahah

    ReplyDelete
  2. Woi... seram arrr, serammmmmm!

    ReplyDelete
  3. hahah nasib tak bukak blog sis tgh malam tadi haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekekeke jangan di tenung, kang ada yang ketuk pintu hahahahaha

      Delete
  4. apeni tenung tenung kita pulak. mujur buka waktu siang. kalau malam termimpi pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakakakakah dia minta makannn tu hahahahaha

      Delete
  5. Replies
    1. Kakakakah bebaik, kang ada ketuk-ketuk pintu pulak oiiii

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.