WORDLESS WEDNESDAY - HADIAH TAHUN BARU 2020

WORDLESS WEDNESDAY - HADIAH TAHUN BARU 2020 | Alhamdulilah kalau dah rezeki jangan di tolak, musuh jangan di cari, tapi kalau saja nak jadi musuh Sis, silakan, akan ku korek biji matamu dan ku buat rendang tok! hahahaha...

Takde apa nak kata, hanya ALHAMDULILAH.
Dan TERIMA KASIH pada yang membayarnya..



Belinya Sabtu lepas, tapi semalam baru bukak dan guna, so namanya hadiah tahun baru 2020 hahahaha. Thank you!
Moga bertambah rezekinya dan di panjangkan umurnya..aamiinn..


P/S: i Love You Imamku ❤

12 comments:

  1. alhamdulillah tahniah. kami tumpang gembira juga ^_^

    ReplyDelete
  2. suka jugak kalau dapat perfume botol kecik kecik cam ni. senang nk letak dalam henbeg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn...senang nak bawa travel pun yaaa...

      Delete
  3. Wohoooo...Ada rezeki tahun baruu gihtuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gitu..permulaan yang baik dan muka ada senyumm jugaa hehehehe

      Delete
  4. alhamdulillah.. rezeki tu sis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa Dilah, rezeki jangan di tolak, tak gitu...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.