Header Ads


SELAMAT BERBUKA PUASA KORANG!


SELAMAT BERBUKA PUASA KORANG! | Kejap je lagi nak masuk waktu berbuka, sabar naaa...ada tu dah melepek benau Sis nengok ek..tapi ye laaa cuaca harini panas berdenting, kalau tengok pada panasnya, macam nak hujan rasanya kot.

Alhamdulilah juga kalau malam ni hujan, sejuk sikit tidur malam kan. Kalau terus panas macam ni, bukak ekon pun rasa bahang, kang terawih berpeluh-peluh dalam telekung woo hahahaha. adeiii.

Saje je nak ucap selamat berbuka kat korang, sementara menunggu masuk waktu ni. Kalau di Johor awal waktu berbuka, jam 7.09pm dah Maghrib. Habis orang Johor makan barulah orang KL dan sewaktu dengannya berbuka kan hehehe...

Harini masak simple aje, Sis masak Mee Bandung Kerang dan juga ada nasi lebih semalam, gorengkan Nasi Goreng Ikan Asin untuk Suami. Kang kalau Suami balik kerja malam pun, ada benda nak makannya. Kalau tak nanti memalam dia kejut ajak teman makan hahahaha..

Korang masak apa hari ini?


Dan jangan lupa, sebelum berbuka doa ya. Moga-moga apa yang korang doakan akan Allah angkat dan makbulkan...kita mana tau kan, salah satu hari yang kita berdoa, doa kita di angkat... percaya pada adanya Allah dan Allah itu Maha Mendengar dan Maha Mengetahui..

Selamat berbuka puasa korang!..


P/S: Aku tak pernah putus berdoa moga kau 'nyah' dari hidup aku sekeluarga...aamiinn...

14 comments:

  1. Hari masak mee kari dan kuih keria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap juga mee kari tu Kak, Lin pun belum ada buat Mee Kari lagi..

      Delete
  2. Amboi air tu menawan sungguh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn, kecur nengoknya PC oii hahahhaa

      Delete
  3. Alhamdulillah
    Selamat berbuka puasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berpuasa Wak, 10 malam terakhir ramadhan..

      Delete
  4. oooohoiiiii.. sodapnye tu lin.. amboi sakan noooo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha....saje nak bagi kecur hahahaa

      Delete
  5. semalam order burger je...masak makaroni bakar dan buat onde-onde labu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pun sedap...onde-onde tu ermmm macam sedap je guna labu ek..

      Delete
  6. wow mee bandung simple je eh masak dia? hahaha. gambar minuman tu mengancam tu. tak pernah rasa lagi hehe.

    p/s: siapa 'kau' tu? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cubalah rasa sekali, buat sendiri senang jee hehehe
      'Kau' tu seorang manusia tapi perangai macam 'COW' hahahahaa

      Delete
  7. suka kalau balik kampung berbuka kat johor cepat sikit berbukanya..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha yee kami buka jam 7.09 hahahahah

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.