LIRIK LAGU TERPESONA - BULAN SUTENA


LIRIK LAGU TERPESONA - BULAN SUTENA
Sejak-sejak ni lagu 'Terpesona' ni jadi viral di media sosial. Dengan Sis sekali pun jadi tersampuk gara-gara Mama Mia laa ni yang tengok versi Upin Ipin tu hahaha.. Dan lagu ni juga banyak dijadikan sebagai lagu backsound pada video-video Tik Tok. Walaupun Sis ko takde Tik Tok tapi nampaklah orang share hehehe.

Lagu yang diciptakan oleh Samuel Takatadile ini sebenarnya pernah viral pada tahun 1998 lalu di masyarakat Sulawesi Utara. 

Lirik Lagu Terpesona - Bulan Sutena

Terpesona, aku terpesona
Menatap (menatap) wajahmu yang manis
Terpesona, aku terpesona
Menatap (menatap) wajahmu yang manis

Bagaikan mutiara
Bola (bola) matamu
Bagaikan kain sutra
Lesungnya (lesungnya) pipimu
Cantiknya kamu (Cantik cantiknya kamu)
Eloknya kamu (Elok eloknya kamu)

Semua yang ada padamu
Membuat aku jadi gelisah
Sampai sampai aku terjaga dari dari mimpiku

Terpesona, aku terpesona
Menatap (menatap) wajahmu yang manis
Terpesona, aku terpesona
Menatap (menatap) wajahmu yang manis

Yang perlu kau tahu .. Yang perlu kau tahu
Rasa cintaku cintaku padamu
Rasa cintaku cintaku padamu
Hanyalah di dalam mimpi

Terpesona, aku terpesona
Menatap (menatap) wajahmu yang manis
Terpesona, aku terpesona
Menatap (menatap) wajahmu yang manis
Terpesona, aku terpesona
Menatap (menatap) wajahmu yang manis.



P/S: Video dan penyanyi asal versi penuh dia tak jumpa, kalau korang nak dengar boleh dengar muzik video penuh cover by Baby Shima ni -->  https://youtu.be/E6vi4-oPKdw

2 comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.