WORDLESS WEDNESDAY - LIMAU MANDARIN


WORDLESS WEDNESDAY - LIMAU MANDARIN | Haaa musim limau sudah kembali. Nak dekat raya cina ni, lagi laa banyak jual limau mandarin ni kan. Sana sini berkotak-kotak orang jual. Kena kat Sis memang pantang nampak, mesti nak membelinya, sebab Sis suka makan limau.. tak kiralah limau mandarin ke limau sunkist ke, memang suka.. 

Korang ada yang dah membelinya? Ke korang tak suka? Atau memang ada dapat FREE macam Sis ni? Hehehe yee tiap tahun Suami akan bawa balik limau mandarin. Ada yang client dia hantar, ada yang kawan cinanya beri, dan ada juga Suami beli. 

Memang puas le makan limau.. Kat rumah ni je dah ada 3 kotak limau dah. Hari-hari juga makan limau.. bagus tau, limau kan penuh dengan vitamin C hehehehe.. 

Limau Mandarin

Limau Mandarin


P/S: Alhamdulilah, semua yang Suami beli dan yang orang kasi semuanya manis sungguh.. 

18 comments:

  1. baru ni shopping dekat tesco lupa nak beli aduhaii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa Tesco pun dah banyak jual Cik Ash.. ni Suami beli kat Econsave..

      Delete
  2. Replies
    1. Kan Wakk, kalau makan sebiji nanti nak lagi dan lagi hahaha

      Delete
  3. Kak Sue pun suka juga limau mandarin nie, tapi belum beli dan beli ada yang bagi.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah banyak jual tu Kak Sue, cuma bebaik, takut ada yang masam kalau yang harganya murah..

      Delete
  4. alamak tahun ni xde sape nak bg limau....
    eh eh tapi kan mcm x nmpk pun org jual kat sini.. ermm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kalau dekat aku dah bagi juga dah kat ko..

      Delete
  5. tahun ni takde pula limau kalau tidak berkotak-kotak sampai tak larat nak makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum lagi tu Tiara.. nanti dekat nak CNY banyak le tu dapat...

      Delete
  6. Nak beli takut masam Haha

    teringat pulak ada limau sunkist dalam peti sejuk. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha beli harga yang agak mahal sikit Aien..mesti manis..

      Delete
  7. tahun ni tak dapat la limau sebab takde aktiviti luar..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekekeke beli aje buat makan sendiri Sunah.. kalau dekat aku dah bagi dah..

      Delete
  8. Tengah makan la ni.. masa type komen.. Bahahaa... Kena makan cepat jugak.. ada yg dah terlembik.. Lol

    ReplyDelete
  9. Sedapnyaaa! Tak ada orang nak kasi tahun ni, nanti ada masa g beli..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.