Header Ads


LIRIK LAGU JAGA-JAGA - AZZARA BAND & BEBY ACHA


LIRIK LAGU JAGA-JAGA - AZZARA BAND & BEBY ACHA
Lagu : Ejai Aziz
Lirik : Ejai Aziz, Kidz


Jaga-jaga jangan main mata
Nanti jatuh cinta angau 'kan melanda
Soal hati, jangan main gila
Soal cinta, jangan buat gila
Aduh-aduh aku dah kenapa?

Jeling-jeling jangan ditenung mata
Nanti 'kan hati mula berbunga
Ikut hati, rasa nak bercinta
Tapi hati, malu nak berkata
Jagalah hatimu untukku

Hai, seorang sajakah?
Ye, saya mengapa?

Mengapa sendirian?
Menunggu cik abang

Hai, siapa nama?
Beby Acha, cik abang
Aduh cantik namanya
Semanis wajahmu

Hai, seorang sajakah?
Ye, saya mengapa?

Mengapa sendirian?
Menunggu cik abang

Hai, siapa nama?
Beby Acha, cik abang
Aduh cantik namanya
Semanis wajahmu

Mari..

Full muzik video : https://youtu.be/XKiFYyc6RGk


P/S: Kalau drive sambil mendengar lagu ni, kemain bahu boleh bergelek weyyy hahahaha...dengan Suami pun terjebak sama kokokokoh... 

4 comments:

  1. Lagu ni memang best... Banyak kali dah LeYa dengar... Suka dengan bait-bait liriknya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann Leya, asal drive je keluar lagu ni, terus tergedik-degik joget sambil nyanyi hahahahaha

      Delete
  2. aku suka gila lagu ni...muzik dia catchy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, masa jawab komen ko ni, aku tengah dengar ni haaa kat youtube..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.