Header Ads


WORDLESS WEDNESDAY - SUARA HATI


WORDLESS WEDNESDAY - SUARA HATI | Aku diam bukan beerti aku suka, jauh sekali aku terima, tapi aku sedang memerhati, setiap gerak geri, langkah dan kata-kata yang aku lihat dari mata kasar.. tapi dalam pada aku diam, aku cuba sabar, sabar dalam setiap ruang yang ada.

Satu hari nanti, pasti aku akan cerita, bertanya, dan berdepan dengan segala persoalan yang entah mana aku sendiri pun tak pasti jawabannya...hanya satu perkara yang aku pasti... kifarah!..

Akan datang satu hari nanti, kau juga akan rasa sakitnya seperti mana apa yang aku rasa..



P/S: Live update sementara menunggu Suami balik kerja... 

10 comments:

  1. Suara hati tak kedengaran sebab itu sukar difahami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa Wak, begitulah, adakalanya kena di suarakan, agar hati puas...

      Delete
  2. Ya, tidak setiap masa kita kuat :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn..ada ketikanya hati meronta, tapi tak tau kepada siapa nak di lepaskan...

      Delete
  3. saat tak kuat tu, seakan mahu tinggalkan semua demi kebahagian sendiri. T^T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saat tak kuat tu le, kita berserah dan kembali kepada fitrah Allah...insyaallah doa orang yang teraniaya ini akan Allah angkat!

      Delete
  4. siapakah yang buat onar ni kak, semoga akak terus kuat... cayok kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak sangat onarnya Dana...tunggu nak meletusss hahahahaha

      Delete
  5. hurmm...banyak2kan bersabar ekss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku kan kuat bersabar, sebab tu orang boleh pijak-pijak je kannn...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.