Header Ads


WORDLESS WEDNESDAY - HOBI SUAMI (MEMANCING)


WORDLESS WEDNESDAY - HOBI SUAMI (MEMANCING) | Jeng jeng jeng, ingat owang pompuan aje ada hobi, owang lelaki kalau ada hobi lagi dasyat woo hahaha. Tapi hobi yang satu ni syok sikit, sebabnya dapat 'hasil' hehehe.

Yaa, hobi Suami Sis suka memancing, tak kisah mancing kolam atau pun laut. Dapat je peluang, ada je masa, memang dia akan pergi memancing. Kalau mancing kolam, puas lee bawak hasil ikannya, paling banyak dulu hampir 12 ekor ikan di bawa balik hanya mancing 1 malam sahaja.

Koleksi rod, dan mesin pun Suami beli sebagai koleksi, alaa yang biasa-biasa aje, belum mampu nak beli yang mahal tu, ada juga antara mesin tu, Sis belikan hadiah sempena hari jadi Suami, alhamdulilah, ada gak gunanya hadiah mesin tu hehehe.

Bawah ni antara koleksi yang Suami ada. So..Suami korang ada hobi tak? Hehehe..






P/S: Dah macam kedai pancing pulak gayanya kan...tu pun ada lagi dalam stor tak muat nak letak hahaha. 

8 comments:

  1. dah macam galeri kaki pancing..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau xpe, tak lama lagi aku nak bukak muzium pancing hahahaha

      Delete
  2. kaki pancing ni memang orang yg penyabar. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyee Umi, nama tuannya pun Sabar hehehehe

      Delete
  3. Hebatnya kaki pancing.
    Wak minat juga mancing sekali sekala
    Tapi pakai pancing joran buluh aje atau hujung pelepah sawit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yee Wak, sekali minat tu datang, masuk laut, seminggu pun tak apa hehehe

      Delete
  4. laki kami teringin je nak memancing, tapi takde peluang sebab kena jaga mak n bapak dia uzur. kalau tak, memang ada je la programnya.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lagi utama Han...nanti semuanya beransur baik, ada kelapangan, boleh je pi mancing...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.