WORDLESS WEDNESDAY - CUCUR UDANG HARIMAU


WORDLESS WEDNESDAY - CUCUR UDANG HARIMAU | Tu diaa Cucur Udang Harimau air tangannya Yana semalam. Kan Sis ada cerita semalam, Yana nak buat cucur udang dan minta Sis belikan bahan-bahannya, so inilah dia hasilnya..

Balik aje dari rumah adik semalam, Sis memang tak masak, anak-anak makan apa yang ada je kat dapur tu, kepala tiber rasa berdenyut, Sis tidur dari lepas Zuhur tu bawa ke Asar lepas makan ubat. Punya lama kannn, rasa puas gilerr tido semalam. Bangun tidur aje, haaa dah siap dah cucur udang Yana buat.. tinggal amik pinggan makan aje, makaseh Dikk.. 

Kemain beso yee udangnya, sebab yang dalam simpanan hanya ada udang harimau, so guna aje laa,.. Sedap cucur udangnya, lembut di dalam, rangup di luar. Katanya Yana ikut resepi Cucur Udang Mat Gebu.. 

Cucur Udang

Cucur Udang


P/S: Harini kata Yana nak buat Donut Sambal (burger Malaysia), kita tengokkk hehehehe... 

11 comments:

  1. perghhh masyuk betul bila makan cucur udang harimau ni

    ReplyDelete
  2. beso btul udang harimau tu...lama xmkn cucur udang

    ReplyDelete
  3. pergh besar betul udang dia buat cucur udang. makan dengan kuah kacang sedap ni :)

    ReplyDelete
  4. Tudiaaaaaa....besaq betoi 🦐🐅..Kalau berjualan jenuh congak naknletak harga...hihihi
    Puas makan kalau macam ni...

    ReplyDelete
  5. Syahdu kalau dapat makan ni..

    ReplyDelete
  6. Nie yang takleh tengok nie. Bila Sis share makan2 nie, terus terkecur liur dan nak mencari sekitar rumah. Nak masak? Bukan my style hahahaha

    ReplyDelete
  7. Cucur udang kayangan namanya ni..hehehe...

    ReplyDelete
  8. pssttt mesti sedap ni dah lama x makan burger malaysia

    ReplyDelete
  9. Puaa hati woo udang sebesar mcm tu.. alamak terus rasa nak buat.. sedapnya alahaii

    ReplyDelete
  10. wah i have never seen cucur udang this premium and cantik before. the golden batter and the orange from the udang looks so beautiful together

    ReplyDelete
  11. Sedapnya cucur udang. Biasa kalau beli kecik je udang. Ni buat sendiri baru puas makan udang besar mcm ni.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.