WORDLESS WEDNESDAY - CAFFE LATTE & CHOC MUFFIN

WORDLESS WEDNESDAY - CAFFE LATTE & CHOC MUFFIN | Caffe Latte, pekat, harum tapi tawar. Choc Muffin, hitam, kering tapi sedap, moist di dalam. So begitulah dalam kehidupan kita. Bukan semua benda yang nampak indah elok tapi semuanya baik-baik belaka.

Belajar dari kesilapan sambil perbetulkan kesalahan.
Bukan cari kesalahan untuk tutup kesilapan.





P/S: Muka kekenyangan selepas nengok wayang di Emperor Cinemas RnF Mall Johor!

12 comments:

  1. diet diet! nanti nak beli baju kat chatucak kan .. sana majority free size :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tengah diet laa ni oii, dah 39 hari aku tak minum air manis oii @Tatie ..

      Delete
  2. Wah.. Terbaik ni.. Moist di dalam tu yang best bila makan muffin.

    ReplyDelete
  3. Seronok weh lepak kat SF R&F Mall, kenapa tak baring2 kat kusyen tu, terus krohhh krohhh.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula nak baring gak situ, tapi kang dah baring ada pulak susah nak bangunnya Kak @Seri oii hahahahah

      Delete
  4. Replies
    1. Khennn @Farah hehehe kita minum, awak nengok wayang hahahaha

      Delete
  5. lamanya tak pegi SF...nak minum kopi dia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajomm le lepak dan sembang @Rohaida hehehe

      Delete
  6. tentu seronok lepak2 dengan kawan2 sekepala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat seronok @Wak!!! Happy ..hilang semua kebuhsanan dan masaalah dunia hahahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.