SELAGI TAK HITAM KUAH SOTO TU, SELAGI TU AKU LETAK SAMBAL KICAPNYA

SELAGI TAK HITAM KUAH SOTO TU, SELAGI TU AKU LETAK SAMBAL KICAPNYA | Punyalah panjang tajuknya hahaha. Yerr nak bagi korang faham, kang letak hitam aje, korang tertanya pulak, apa bendo yang hitam hahaha.

Satu perangai Sis, kalau makan soto mesti nak sampai hitam kuahnya, tak kisahlah sambal kicap tu pedas ke tidak, janji kuah soto tu mesti hitam. Tak tau kenapa. Sampaikan kalau kawan nak rasa sikit pun ngeri nak hirup hahaha.

So korang ada macam Sis ke? hehehe.


Tu cite soto buat makan tengah hari tadi, beli kat Soto Station Taman Bukit Dahlia. Ni Soto Special, sotonya ada seketul ayam dan begedil dalamnya. Beli 3 bungkus, RM 25.50.

Paginya settlekan urusan nak tukar cermin kereta dan juga sekali tukar tayar kereta Suami.
Settle dah semua, alhamdulilah..


Kereta dah 'tua', alhamdulilah dah habis bayar, banyak berjasa, ke sana ke sini di lenjannya, jadi memang patutlah tayar tu berganti kan..dari ko biar kang, naya je rosak tepi jalan.

Petua: Ko jangan berbual dalam kereta pasal nak tukar kereta laa, nanti dia terus merajuk oii..Kereta pun ada perasaan juga..Tak caya ko cuba hahahaha



P/S: Okay dah mula demam..demam lagi...huhuhu

10 comments:

  1. kenapa macam bukan wordless wednesday...hahahahah padam je la wordless wednesday kat depan tu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah dah delete laaa woii @Sunah hahahaa

      Delete
  2. kalau makan soto, wak tak cari pun sambal kicap sebab takut pedas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo kalau Saya tak boleh @Wak, mesti nak hitam, tak kisahlah pedas ke tidak..

      Delete
  3. SA kalau makan soto selalunya tukar kepada mee kuning..dapnya sis....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo Sis tak suka mee kuning, mesti nak mee hoon @Suria..

      Delete
  4. makan soto memang wajiblah pedas. Kadang-kadang ada kedai yg sambal kicapnya manis jadi memang hitam melongotlah kuah soto tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, pernah juga kena pedas dan manis macamtu @Sheila, jenis Sis tak kisah, janji hitam hahahaha

      Delete
  5. Saya makan soto tak letak sambal kicap...
    Suka cili padi potong2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo lain pulak yaa Mama @Azian..Kira rasa kuahnya kosong aje la ek..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.