IKLAN RAYA PETRONAS 2019 - RENDANG SORAYA

IKLAN RAYA PETRONAS 2019 - RENDANG SORAYA | Korang dah tengok iklan raya Petronas ni? Satu yang Sis fahamkan sangat pasal iklan ni, air tangan ibu tiada tandingannya. Kau buatlah macam mana sekalipun resepi Emak ko, tapi takkan sama dengan airtangan Emak.

Kecuali kau betul-betul mewarisi masakan Emak ko. Maka akan samalah rasa masakan ko dengan masakan Emak ko.

Setuju? Cuma, selagi boleh belajar, kita belajar, korek resepi Emak tu selagi boleh, nanti bila Emak dah tiada ke, kalau rindukannya, kita masak resepinya, setidaknya dapat juga kenangkan airtangan Emak.

Paling suka Emak masak sambal kacang raya! Mabelessss...



Bagi korang yang belum nengok lagi, haa nengoklah, sedih pun yer..

Sila sediakan tisu..

#RendangSoRaya #AnugerahKita #PETRONASRaya2019 





P/S: Aaaa jomm shopiing raya di Shah Alam yo ! hahahaha ..

6 comments:

  1. Replies
    1. Yerr mesti sesedap Emaknya punya rendang, sampai Ayahnya puji begitu kann @Warisan Petani..

      Delete
  2. satu lagi iklan seakan-akan ni dari SAJI - Iklan Raya Paling Sedap...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo ada ea @Sunah..Sis pulak suka nengok yang lagi satu tu...Tumpang Plus punya hehehe

      Delete
  3. tak pernah tak best iklan Petronas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn Sis @Gee, pasti ada mesej yang nak di sampaikan ...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.