TARIKH PENUKARAN DUIT RAYA 2019 (CIMB, MAYBANK DAN LAIN-LAIN)

TARIKH PENUKARAN DUIT RAYA 2019 (CIMB, MAYBANK DAN LAIN-LAIN) | Bilakah tarikh penukaran duit raya Aidilfitri tahun 2019?

Apabila menjelangnya Raya Aidilfitri kita tak terlepas untuk tukarkan duit raya nilai RM1, RM5, RM10 dan RM50. Jadi kenalah alert dan semak tarikh penukaran, jangan nanti sibuk kata terlupalah, tak dapat tukarlah, duit habislah.

Padahal dah bagitau awal-awal dah tu kan. So pastikan semak tarikh penukaran duit raya tu ya.

Untuk memudahkan korang, Sis kongsikan tarikh tukar duit raya Aidilfitri tahun 2019 walaupun ada bank-bank lain yang dah mula buat penukaran.

Jangan kata hakak tak payung yo..


Tarikh Penukaran Duit Raya 2019 (CIMB Bank, Maybank & Lain-lain)

Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang tarikh penukaran duit raya di CIMB Bank, Maybank dan bank lain-lain bagi tahun 2019 :

CIMB Bank: 22 Mei (Rabu)
Maybank: 23 Mei (Khamis)
Bank Lain: 24 Mei (Jumaat) 

Hari ini bermula penukaran duit raya di SEMUA bank-bank .

Waktu pertukaran untuk setiap bank bermula pukul 9.30 pagi hingga 11.30 pagi sahaja dan selepas daripada waktu tersebut tidak akan dilayan. (tertakluk pada perubahan bank itu)

Semoga perkongsian ini dapat dijadikan panduan buat korang .

Korang dah siap tukar ke?

Alhamdulilah, Sis sudah, tukar di CIMB ..




P/S: Duit tahun ni berkilat macam baru lepas keluar dari mesin duit cetak hehehe.


2 comments:

  1. Saya dah tukar duit raya .. kat tempat saya, maybank 28hb baru boleh tukarkan duit raya.

    Saya hari tu tukar kat Hong Leong. Tak ramai sngt orang sbb customer HL banyak bukan melayu .. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa Saya pun kadang kalau tak cukup, ada juga tukar di bank Hong Leong Tuan @Hasrul, OCBC pun boleh...tapi tak boleh tukar banyak, dapat juga rm200 gitu..

      Biasa mereka dulukan pada siapa yang dah booking sahaja, selebihnya baru di buka untuk orang ramai..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.