KONVOI EPIK FANTASTIK - IKLAN RAYA TNB 2019

KONVOI EPIK FANTASTIK - IKLAN RAYA TNB 2019 | Korang dah tengok iklan raya TNB 2019? Yer tiap-tiap tahun iklan dia memang tak pernah tak best! betul tak? Dan kali ni iklan dia membuatkan Sis ko rindu tak sabar nak berkonvoi raya.

Bertajukkan Konvoi Epik Fantastik, iklan dia membuatkan korang akan terkenangkan kenangan manis bila berkonvoi ramai-ramai dengan adik beradik ke rumah saudara-mara waktu raya. Tak kisah le satu dua tiga kereta pun, tapi tetap jalannya konvoi sesama.

Tapi kisah Atuk ni lagi best, siap walkie talkie hahahaha, dan siap singgah sempadan Thailand ko beli 'jajan' hahahaha..

Kalau Sis biasanya akan pergi konvoi 4 kereta, dan konvoinya dari Johor - Yong Peng - Muar. Tapi tahun ni agak sedih jugalah sebab adik ipar baru meninggal tahun lepas, jadi nak raya sakan sangat tu idok ler, kesian pulak kat adik Sis tu..sederhana ajelah.

Jadi tak tahulah samaada ada konvoi ke tidak tahun ni beraya.

Bestnya iklan ni, part beraya datang, salam, makan, balik hahahaha.. Ye laa, ko bayangkan kalau sehari 10 rumah, mau tak muncit perut oii, pakai kebaya boleh tanggal butang, belum lagi air manisnya lagi..masuk kereta terus ngantuk hahaha sian drvier...

Hahaha..lawakkan..

Korang layan dulu iklannya ni haa..pastu bagitau, part mana yang korang suka yer...Sis tengok sampai ulang-ulang oii..hahahaha..



Part kelakar yang cucunya salah rumah hahahaha. Then part myvi 'sagat' tu..ermmm ini memang samalah dengan kereta Suami Sis...

Tapi yang sangat best bila ramai benar adik beradik Ayahnya dan juga saudar-mara, sepupu sepapatnya dan anak buahnya kan..pergh ni sekali datang raya dah macam kenduri kawin orang nengok kan kannn...bestnya.

Kalau Sis keluarga kecil aja.. tu pun dah syukur sangat, masih ada Emak dan juga adik beradik semua.. Kalau arwah Abah masih ada, lagi meriah!!! ..

Okaylah..nak belek iklan raya lain pulak hahahaha...

Bye ..




P/S: Korang team raya mana? Sis #TeamRayaJohor .. 

No comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.