LIRIK LAGU TERLALU MEMUJA - WANY HASRITA

LIRIK LAGU TERLALU MEMUJA - WANY HASRITA 
Komposer: Sharon Paul
Lirik: Fedtri Yahya & Gouffran


Berulang suara hati
Berbicara tentang dia
Senyuman pun canda bahagia
Kini sepi dalam memori semalam

 Hanya aku yang tahu
Hanya aku yang menanggung
Segala erti pengorbanan
Ku tempuhi dalam kedukaan

Biarlah aku sendirian tanpa cinta
Dari menyaksikan sebuah kepuraan
Tibalah waktunya aku harus tinggalkan dia

          Hamparan hati yang dulu pernah ku berikan
Kini menjadi kehilangan melukakan
Apakah silapku
Terlalu memuja

Disini berakhir segala
Episod bersamanya

Aku dipersia
Tibalah waktunya
Rintihan berlalu








P/S: Korang nengok tak drama Curi-curi Cinta tu? ...


6 comments:

  1. Tak tengok..da lama tak tengok TV..last tengok drama Nur episod akhir 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha sabo je lerr @Sunah...hahahaha

      Delete
  2. Tak tengok SIS..tapi PC suka dengan lagu-lagu wany hasrita ni..suka suara dia..kalau dia konsisten dan sentiasa bersungguh tidak mustahil satu masa dia boleh seperti Dato Siti Nurhaliza.Potensi dia ada tinggi dan besar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo yeee betul @PC, suara dia memukau jugakan..setanding suara Dato Siti juga...

      Delete
  3. best juga dengar lagu jiwang masa muda begini hahaha..

    layan la lagi Wany Hasrita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha perghhh jiwang karatz ke tu @MrHanafi hahahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.