WORDLESS WEDNESDAY - TIHANI CIKANG

WORDLESS WEDNESDAY - TIHANI CIKANG 










P/S: Paling mudah senang nak buat. Jiran Sis jual, sepaket rm13. Semudah 123 jer. Cuma buka, masuk dalam periuk, didihkan dan siap! Boleh tambah longan ke apa ke ikut suka memasing. Masuk peti ais, minum sejuk-sejuk uii sedap sangat okay! Kalau suka minum panas pun boleh pun sedap. Dah ada senang macam ni, kalau malas juga tak tau lah kan hahahaha..


4 comments:

  1. sepaket boleh guna berapa kali

    kalau sekali agak berat juga tu dengan harga RM13 sepaket

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan @MrHanafi, boleh guna sikit-sikit untuk sekali minum, kalau ramai orang, bolehlah rebus sepaket tu, kalau nak minum sendiri aje, keluarkan sedikit dan rebus utk sekali minum je..

      Delete
  2. cikang ni dia bagus untuk sejukkan badan ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yerr @Sunah...walaupun minum sejuk, tapi bahan yang ada tu menjadikan badan kita lega...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.