LIRIK LAGU SUMPAH (OST DRAMA PIA) - NAIM DANIEL

LIRIK LAGU SUMPAH (OST DRAMA PIA) - NAIM DANIEL 
Lagu: Naim Daniel & Omar K
Lirik: Naim Daniel


Jika harusku bersabar dengan segala derita
Ku terima
Jika pahitnya terasa bagai dipenjara tanpa
Bicara ku rela

Cinta akan ku mengasihimu
Sehingga nadiku tiada lagi berlagu

Andai rembulan tidak lagi mampu bercahaya
Terangilah gelapku walau dalam gelita
Dengarkanlah aku
Jiwaku tulus untukmu

Jika harusku bersabar dengan segala derita
Ku terima
Jika pahitnya terasa
Bagai dipenjara tanpa bicara ku rela

Cinta akan ku mengasihimu
Sehingga nadiku tiada lagi berlagu

Andai rembulan tidak lagi mampu bercahaya
Terangilah gelapku walau dalam gelita
Dengarkanlah aku
Jiwa ku tulus untukmu

Ku harap kau mendengar apa yang ku bisikan selama ini
Tanpamu seluruh nyawa tak bermakna

Andai rembulan tidak lagi mampu bercahaya
Terangilah gelapku walau dalam gelita
Dengarkanlah aku
Jiwa ku tulus untukmu

Andainya bumi tidak mampu berputar lagi
Sumpah setiaku kan tetap ada di sini
Dengarkanlah aku
Jiwa ku tulus untukmu

Sumpah.








P/S: Lama dengar dah, mula tak suka, bila tengok drama Pia tu, baru Sis tersuka lagu ni huhuhu korang tengok tak drama Pia tu ? :(


No comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.