WORDLESS WEDNESDAY : MACAM MIMPI DAPAT BERGAMBAR DENGAN NEELOFA !

WORDLESS WEDNESDAY : MACAM MIMPI DAPAT BERGAMBAR DENGAN NEELOFA ! 











P/S: Sekali nengok gambar kami berdua ermm jauh beza sungguh kecantikkan Neelofa dengan Sis ko..tapi...setiap orang harus bersyukur dengan keadaan zahir dan batin mereka, tidak kira walau siapa pun mereka, betul tak? Dan sesungguhnya..bersyukurnya Sis ko dapat bergambar dengan Neelofa yang seakan seperti patung bergerak Sis nengok depan-depan sewaktu jualan Mega Sale 70% NeelofaHijab baru-baru ni. . Selalu nengok dalam tv, kali ni berdepan face to face dan dapat dengar sekali suara halus mulus yang keluar dari mulut Neelofa ucap 'terima kasih datang' ..halalalalaala cute sangat tau!! rasa nak peluk dan cium...tapi kang adaa kena halau keluar kang hahahaha..


12 comments:

  1. haiii mak lofa...hahahhahahahahahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha sengallah ko @Farahain hahahahah....kakak angkat Lofar ni hahahaha

      Delete
  2. mesti sis tersengihh sampai ke telinga dari sebelum sampai selepas ambik gambar ni kannnnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakakakah hanya Sheida yang tau bagaimana perasaannya Sis ko masa tu hahahaha ...TERjerit pun adaa @Sunah hahahaha

      Delete
  3. Kalau nak bandingkan Lin dgn Neelofa memanglah jauh beza, umur pun dah tentu jauh no bezanya. Tapi.. Cuba bandingkan dia dgn anak Lin (jelmaan Lin suatu ketika dulu), itu barulahhhh setanding.

    Apapun masing2 mempunyai keistimewaab tersendiri. Akk pun kagum dgn kecantikan asli Neelofa ni, cantik, pandai & kaya, anugerah Allah swt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha ye Kak @Seri, kita ni kalau bermakeup cecantik gitu, pun cantik juga kan Kakkkk, letak 3inci bedak...meletopss lerrr hahahahaha.....

      Delete
  4. Replies
    1. Alhamdulilah .... makaseh @Warisan Petani ...

      Delete
  5. Betul..mmg jauh beza..tapi syukur apa adanya..... Berbeza nikmat memasing...hehehee..datang visit pageviews..ahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yerr @Nona, bersyukur semuanya ada di muka tu kan...hehehehe

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.