DURIAN KIRIMAN SUAMI

DURIAN KIRIMAN SUAMI | Alhamdulilah, jauh dimata dekat dihati, walaupun jauh tapi tetap juga ingat nak kirim durian kat Isteri dan anak-anak. Yaaa durian kiriman Suami malam semalam sampai, ada laa dalam 8 biji macamtu seguni. Memang tak terfikir Suami akan kirim durian. 

Malam tadi tengah duk layan Kdrama tiba Suami call, katanya nanti Ujang (geng memancing) datang. Ingat ke nak hantar ikan ke, sekali bukak guni, ehhhh durian hehehe.. Sebelum ni memang Suami asyiklah duk tayang gambar dia makan durian di Gurun sana, sabo je Sis nengoknya, then Sis pun kata, 'Kalau Ayahnya ada, tentu dah belikan durian kan?'..

Tapi tak terfikir pulak yang Suami akan beli dan kirim ke rumah hahaha.. kebetulan pulak Ujang tu rupanya ada kebun durian, tu yang Suami mungkin order dengan dia, dan Ujang hantar terus ke rumah. Alhamdulilah, merasa lee Sis dan anak-anak makan, kecuali di Kakak yang berada di Shah Alam. Kakak siap cakap kat Ayah dia, 'Ayah kirim ke Subang sekali' hahahaha.. 

Durian Kiriman Suami

Ikutkan boleh jerr Sis nak beli. Tapi 'gesa hati' nak beli tu belum sampai, padahal kengkawan perjiranan sini banyak aje bukak open order buah durian. Tapi sebab haritu baru je makan Kek Durian Viral tu, so masih boleh bersabar lagi le nengok orang makan durian sana sini hahahaha.. 

Tapi kalau dah Suami kita kan, dia tau Isteri dia ni 'antu durian', so dia dapat baca apa dalam isi hati Isteri dia hahahaha.. tu le pasal, dan dan hantar durian ke rumah hehehe.. yang gelihati anak kata, 'Selagi Ayah tak beli, selagi tu nanti Mak sebut' kakakakakakah.... 

Durian Kiriman Suami

Alhamdulilah, nikmat dari Allah, elok-elok semua buahnya, ada yang manis, ada yang pahit, tapi memang piorr melekat rasa durian dia woii.. sekali sumbat masuk molot, tutup mata di buatnya hahahaha nikmatt... 

Sampai aje buahnya malam tadi, perabis gak 3 biji Sis dan anak-anak makan. Kalau si bujang tak berapa gemar sangat, makan takat jamah-jamah okaylah, tapi kalau kata 'antu durian' memang takk.. berapa ulas beno je dia makan malam ni, selebihnya Sis dan Yana je bedal hehehe.. 

Masa ucap makaseh kat Ujang tu, Ujang tu siap whatsapp, 'Kalau tak elok bagitau Kak, Abang suruh hantar kat Akak, katanya Akak suka durian' kekekekeke... *malu sekejap Ujang tu wahtsapp macamtu..

Takpelah, antu pun antu laaa, janji dapat makan durian hahahaha.. 
Makaseh daun keladi Suamiku, nanti kirim la lagi hahahaa 😜 


P/S: Esok nak buat Bubur Kacang Durian, arghh sedapnyaaaaa... 

7 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Ya Allah. nangis kat bucu katil ni.

    ReplyDelete
  2. sekali dapat berbiji2 duriannnya hahaha

    ReplyDelete
  3. Lumayan isinya! Hadooiii... tak boleh lama-lama di sini. Ngences!

    ReplyDelete
  4. saya tak makan durian...mujurlah anak anak nombor 3 4 5 hantu durian macam ayahnya... so ayahnya dah ada geng la sekarang

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah
    Nampak cantik isinya.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. dekat di hati :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment

Previous Post Next Post