GARCI.PRO MASSAGE GEL MELEGAKAN SIMPUL BIAWAK AKU

Sis Lin
19
GARCI.PRO MASSAGE GEL MELEGAKAN SIMPUL BIAWAK AKU | Kalau korang pernah baca mengenai perkongsian Sis yang kerap kena Simpul Biawak ni, korang mesti tau macam mana seksanya Sis nak handlenya kan.. Yang pernah kena dan laluinya je yang tau betapa sakitnya kalau di serang Simpul Biawak ni.. 

Sebenarnya, memang dah banyak laaa ubat, minyak, atau apa je petua yang orang bagi Sis amalkan dan ikut.. ada yang berkesan, ada yang lambat kesannya dan ada pulak, langsung tak beri apa-apa kesan.. ermmm tapi takpe, usaha tu yang penting kan.. 

Dan terbaru ni, ada kawan Sis rekemen Garci.Pro Massage Gel ni kat Sis. Mula tengok baca, alaa sama je macam minyak-minyak yang dah Sis guna tu, tapi bila Sis research, baca satu persatu feedback dan review mereka yang dah gunakannya, so Sis teruja pulak nak mencubanya.. 

Lagi pulak, ada yang Sis baca, massage gel Garci.Pro ni bagus untuk kelegaan sakit lutut.. hanya sapu dan urut-urut manja dan amalkannya selalu aje, nampak feedback mereka semua kata elok.. tu yang Sis nak mencubanya.. lately ni sakit lutut pun menjadi-jadi gak ni.. 

Garci.Pro Massage Gel Melegakan Simpul Biawak Aku

Garci.Pro Massage Gel Melegakan Simpul Biawak Aku

Bagus ke Garci.Pro Massage Gel ni?? 

Bila dah teruja nak mencubanya, Sis pun belek website mereka, beli je kat situ, mudah jer sebab langkah demi langkah mereka tunjuk untuk setiap pembelian. Dan sekarang pun kalau korang beli harga yang di tawarkan tengah ada promo. Sis beli dapat harga RM90 sahaja. Pos ikutlah kawasan negeri mana.. 

Mungkin ramai yang pernah mendengar mengenai nama Minyak Kayu Putih ini. Tapi malangnya tidak ramai yang tahu akan  khasiatnya kan? Yaa massage gel Garci.Pro ni mengandungi minyak kayu putih semulajadi yang terbukti mampu untuk melancarkan peredaran darah di dalam saluran saraf. Dan ianya amat mudah meresap ke dalam kulit. 

Selain dari minyak kayu putih, tumbuhan lain yang terkandung dalam massage gel Garci.Pro ni adalah, Aloevera, Peppermint, Tea, Argan Oil dan juga Apple. Sebab tu le, bila korang guna dan sapu, akan rasa sejuk aje pada kulit korang, dan ianya mudah meresap dan tidak berminyak. Garci.PRO ni dibuat dengan formulasi khas dan tidak mengandungi bahan-bahan merbahaya. So gunakan tanpa was-was. 

Garci.Pro Massage Gel Melegakan Simpul Biawak Aku

Garci.Pro Massage Gel Melegakan Simpul Biawak Aku

Lately ni memang Sis kerap check-in keluar masuk hotel. Then korang faham-faham aje laa kalau tidur di bilik hotel kan, dia punya sejuk ekonnya, boleh bikin simpul biawak Sis menjadi-jadi oii.. silap haribulan kalau tak di jaga, mau Sis ko jadi buaya hahahaha.. sebab biawak dah kojol kena simpul hahahahaha... 

Makanya laaa cecepat Sis beli supaya senang Sis nak bawanya ke mana aje Sis pergi nanti. Saiznya pun senang nak sumbat dalam bag, so nak guna bebila masa senang je kan.. Satu tiub tu isi kandungannya 100ml. Kalau guna pun jimat, hanya picit sedikit je dan sapu urut di tempat yang sakit tu. 

Jangan risau, ianya tidak panas, kanak-kanak pun boleh guna. Rasa Gel Kayu Putih ni sejuk, dingin, tidak panas dan bau menyegarkan. Cuma tak tau kenapa, tiap kali pakai, kucing Sis si Kenit tu mesti lari lintang pukang hahahahaha.. agak baunya tu kot dia tak suka hahahaha.. 

Garci.Pro Massage Gel Melegakan Simpul Biawak Aku

Sis gunakannya setiap kali nak tidur. Sis akan sapu di sekeliling tapak kaki dan betis, kemudian Sis urut-urut manja then biarkan ianya meresap. Untuk tapak kaki, lepas aje dah sapu, Sis akan pakai stokin, biar lebih cepat resap jauh ke dalam hati urat saraf tu.. 

Sis ada baca kelebihan Garci.Pro Gel ni sebelum Sis membelinya, antaranya : 
  • Rasa sejuk dan tidak panas
  • Tekstur tidak melekit dan bau menyegarkan (aromaterapi)
  • Pantas meresap dalam kulit dan tidak berminyak langsung
  • Merawat saluran darah dan saraf yang rosak penyebab kebas
  • Melancarkan aliran darah di bahagian kebas
  • Mengelak risiko strok dan serangan jantung mengejut
  • Merawat sakit-sakit badan
  • Membuang angin dalam badan
  • Mempunyai kelulusan KKM dan selamat Digunakan (KKM NOT210104156K)


Garci.PRO Gel ni pernah mendapat liputan khas dalam siaran televisyen Al-Hijrah. Dan duta Garci.Pro ni tak lain tak bukan Jaafar Onn. Korang boleh tengok video di atas ni untuk dengar perkongsian dia mengenai Garci.Pro Gel ni yang dia sendiri pun guna dan amalkan. Tak silap umur Jaafar Onn ni dah hampir 60 tahun kot, tapi kemain kuat lagi kan.. tegap.. 

Bukan kata masaalah simpul biawak macam Sis je boleh guna, tapi semua sakit yang berkaitan urat saraf semua boleh guna, contohnya ; 
  • Kebas kaki atau tangan
  • Sakit daripada pinggang ke bawah
  • Lenguh tengkuk atau leher
  • Sakit Lutut
  • Sakit dan lenguh sendi
  • Angin dalam badan
  • Frozen Finger
  • Frozen Shoulder
  • Strok separuh badan
  • Sakit Saraf
  • Sakit tumit menyucuk

Kalau korang ada masaalah-masaalah seperti di atas, silalah mencubanya.. so far Sis guna, alhamdulilah, agak lama tak kena simpul biawak.. kadang sapu juga pada kaki Suami time nak tidur sebab dia mengadu lenguh-lenguh je kaki.. tak cuba kita mana tau kan.. cuba sendiri baru laa tau bagaimana keberkesanannya.. 

Untuk korang yang nak mencubanya, bolehlah dapatkannya okay. 



P/S: Kalau sakit sendi, better Sis guna dulu sapuan gel macam ni, nak telan ubat takut plak jadi lain.. 

Post a Comment

19Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. ahahahahah cuba pakai sekarang, nak tengok kenit lari lintang pukang 🤣🤣🤣

    ReplyDelete
  2. saya suka gel yang tak panas tapi rasa berangin. bagus la gel macam ni.

    ReplyDelete
  3. hahaa tq awak.. nnt kita nk try jgk la

    ReplyDelete
  4. Okay nak beli lah. Tambah stok krim sejuk kita. Sebab kadang time memandu lah nak datang kaki cramp. Jalan jem memang nightmare.

    ReplyDelete
  5. best kan pakai! sejuk je time baca ni pun terus gapai cari gel ni memang terasa macam ada orang urut. time drive pun elok pakai

    ReplyDelete
  6. biasa sangat dengar Garci Pro ni cuma saya tak pernah lagi beli dan mencuba. rasa macam nak beli pula nanti.

    ReplyDelete
  7. Tengok ramai yang dah gunakan krim ni, masing2 kata bagus, boleh lah sis cuba nanti

    ReplyDelete
  8. Menaarik ni..nak beli jugak la..Mak Sa selalu sakit2 kaki...

    ReplyDelete
  9. sakitkan kalau simpul biawak tu. kena ada gak la satu garci pro ni

    ReplyDelete
  10. beli sebagai hadiah untuk mak kat kampung bagus juga ni. Harga berpatutan, fungsi pun banyak.

    ReplyDelete
  11. Best guna ni. Krim dia sejuk. Lepas apply tu rasa berangin je. Syiok

    ReplyDelete
  12. Ha...part simpul biawak tu setuju sangat. Sekarang ni kalau berdiri lama pun, time tido pun akan kena. So memang nak try garcipro. Harap dapat membatu Sal nanti

    ReplyDelete
  13. best garci pro gel ni. betis ni bisa pon ena sapu sebelum tdo. sejuk je rasa. simpul biawak tu slalu kena time ngandung je. tapi letak bantal tinggi kt kaki elok je xcramp.

    ReplyDelete
  14. Rawlins baca dah banyak rave reviews berkenaan garci Pro nie. Rawlins nak belikan for my parents la, mudahan berkurang sakit sendi diorang

    ReplyDelete
  15. huda pun dah sebulan guna garci pro ni utk sakit belakang dan urut lenguh2 . mmg berkesan. suka bau yer best

    ReplyDelete
  16. Mmg bagus Krim ni. Bila pakai Rasa sejuk jer. Husband Kita sakit2 blkg mmg guna

    ReplyDelete
  17. Now spending most of the time kat laptop jer, leher memang lenguh2 even jari2 pun senang nak kebas ooo.. ada cream Garci Pro sangat membantu ni.. nak g cari la nanti...

    ReplyDelete
  18. Ahaaa.. Kita suka gel tak panas gini. Selesa jer pakai kannn. Nak kena ada satu kat rumah, faktor usia kot selalu lenguh. Huhuuu

    ReplyDelete
  19. Menarik. produk ni boleh la beli nanti untuk abah ika. terimakasih atas perkongsian sis hehe

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!