Header Ads


LIRIK LAGU SUMANDAK - FAIZAL TAHIR


LIRIK LAGU SUMANDAK - FAIZAL TAHIR
Muzik/Lagu : Faizal Tahir
Lirik : Faizal Tahir


Nora
Kenal dari bangku sekolah
Muka cantik bibir merah
Tapi suka marah-marah

Shanti
Suka luar jalan negeri
Ku fikirkan cuti pergi
Rupanya ke Delhi lari

Ku tak tahan si Nora, Nora, Nora
Ditinggalkan pulak dengan si Shanti
Ku tak larat nak mencari, dah sakit hati
Baiklah aku mati

Loco loco
I go loco loco
Loco loco
You go loco loco
Loco loco
We go loco
Let’s do the pocho-pocho!

Mei hua
Datangnya dari Melaka
Suka sangat manja manja
Tapi hidupnya tak lama

Jenny
Sempurna dan baik hati
Hantarannya mak ai tinggi
Akhirnya aku yang lari

CHORUS
Ku tak sempat dengan si Mei hua,Mei hua
Dan tak sanggup pulak dengan si Jenny
Ku tak larat nak mencari, dah sakit hati
Baiklah aku mati

Loco loco
I go loco loco
Loco loco
You go loco loco
Loco loco
We go loco
Let’s do the pocho-pocho!

Aisyah banyak pesan sunnah nabi
Tapi bukan kahwin lagi
Kalau buat aku mati

CHORUS
Ku tak tahan si Nora Nora Nora
Ditinggalkan pulak dengan si Shanti
Ku tak larat nak mencari, dah sakit hati
Baiklah aku mati

Ku tak sempat dengan si Mei Hua, Mei Hua
Dan tak sanggup pulak dengan si Jenny
Ku tak larat nak mencari, dah sakit hati
Baiklah aku mati

Loco loco
I go loco loco
Loco loco
You go loco loco
Loco loco
We go loco
Let’s do the pocho-pocho!

Nora, Shanti
Mei hua, Jenny, Aisyah
Akhirnya ku bernikah
Dengan Siti




P/S: Sumandak tu bermaksud - GADIS ...kan Sunah kan? Hahahaha...

8 comments:

  1. Faizal Tahir memabg selalu buat lagu yang penuh kreatif. Best gak dengar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, musim PKP pun tercetus idea kan nak buat lagu hehehehe

      Delete
  2. Tunggu anak kecik tu tidur baru boleh dengar. Mesti best ni

    ReplyDelete
  3. musim pkp ni bagi idea kat FT buat lagu ni..catchy lagu. i loike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, lagu khas untuk gadis-gadis tu hahahaha

      Delete
  4. eh eh banyak pulak senarai sumandak dia ek..hahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaa kan kan, siapakah semua sumandak tu ek...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.