WORDLESS WEDNESDAY - DAH BOSAN KE TU?


WORDLESS WEDNESDAY - DAH BOSAN KE TU? | Bosan tak bosan, alah bisa tegal biasa dah kalau Sis ni. Kalau anak-anak yee, asyiklah kata bosan bosan bosan.... ye laa, takde benda nak di buatnya, asyiklah ke depan ke belakang, ke atas ke bawah rumah aje hehehe.

Apa nak buat, redha aje la. Harini hari pertama Fasa 4 Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), ada lagi 2 minggu nak hadap, nasib juga tengah puasa, so banyakkan aje berehat dan beribadah. Bosan tu tolak tepi je laaa..

Jangan kata orang je bosan, Kura-Kura tu pun muka dah toye kebosanan hahahaha...



P/S: Kura-Kuranya si Yana, dari kecik sampai dah besar gitu dah...Sis gelii....

6 comments:

  1. Replies
    1. Hahahaha masuk kebun laa Wak..mesti tak boring..

      Delete
  2. bosan gak ni...berblog pun bosan ni..hahahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha aku plak nasib ada blog, kalau tak, tambah bosan hahaha

      Delete
  3. bosan juga..best tu ada kekura. boleh layan kebosanan. kang muka dia senyum ada yang terkejut kang kak :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa kura-kura anak, tu lee kejanya melayan, bercakap dengan kura-kura hahahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.